poniedziałek, 21 listopada 2016

Znowu przepraszam :'(

Hej wam! 😭
Znowu to samo!😭
Nie ma ode mnie postów przepraszam! 😭
Mam mega dużo nauki, prawie codziennie sprawdziany i próbne 😢
Nie mam po prostu ani chwili albo już jestem padnięta 😡
Obiecuję, że spróbuję znowu wstawiać posty 😢
Dziś dalsza cześć zaklepanki 😞😊
Wojak Gaming wybrał nr.1 czyli ramkę
EmiRuda MCA nr.2 czyli świeczkę
Megumi  wybrała nr.4 czyli bukiet śłubny
Na początek skromne nagrody ale potem będą większe :D
Zostało 1 miejsce więc kto pierwszy ten lepszy 😋


/Watereg

5 komentarzy:

  1. Moge drugi raz mogę? mogę więc 3 a ja wygrałem ramkę #Chocolate_Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale można 1 raz ;) oraz bardzo przepraszam pomyliłam się pisząc ;o Poprawiłam już ten błąd i przepraszam jeszcze raz za niego ;o Pozdrawiam =) /Watereg

      Usuń
  2. ok spk nic się nie stało a kiedy można odebrać? #Chocolate_Wojtek

    OdpowiedzUsuń